Organizacje, które zakwalifikują się do programu, będą mogły korzystać z usług Google, takich jak:
1. Google Ad Grants, umożliwiająca organizacjom non-profit prowadzenie bezpłatnych kampanii reklamowych. Wspieramy organizacje, dając im do dyspozycji 10 000 USD miesięcznie na reklamy w systemie AdWords, dzięki czemu mogą one promować różnego rodzaju akcje charytatywne i inicjatywy na stronach wyszukiwarki Google.
2. Google Apps dla Organizacji Non-profit: Gmail, Kalendarz i Dysk, czyli darmowa wersja pakietu Google Apps dla firm, które ułatwią pracę organizacji.
3. Program YouTube dla Organizacji Non-profit, dający możliwość budowania marki i komunikacji z odbiorcami poprzez kanały na YouTube.
W ramach programu organizacje mogą też korzystać z materiałów edukacyjnych, takich jak poradniki czy case studies. Dzięki Google+ mogą być w stałym kontakcie z innymi organizacjami z całego świata i wymieniać się cennymi
doświadczeniami.
Szczegóły:
http://googlepolska.blogspot.com/2015/02/program-google-dla-organizacji-non.html